Lite bättre

Vaknade i morse och var, åter igen, helt slut, men nu när jag har fått lite frukost i magen så känns d faktiskt helt ok... Hoppas att d e på bättringsvägen nu! det är huvudet och halsen som är jobbigast.. måste vara frisk tills på lördag, då ska ju jag o Nina gå ut! Blev något chockad igår ungefär 21.55.. såg att jag hade två missade samtal på min mobil.. ja, ni kan ju inte ana vem d var! fasen! hur fick han tag i d!? Han är inte så dum som jag trodde.. jaja.. träffar jag honom ute på lördag får jag bara komma på något vit lögn.. jag fick mig en ännu en chock i söndags eftermiddag.. upptäckte att jag hade ett sugmärke på halsen.. jag har aldrig haft ett sugmärke i hela mitt liv, o så får jag mitt första nu, vid 22 års ålder!! det här är pinsamt.. men what the f*ck.. så blir d ibland.. jag är ju faktiskt singel o får göra precis vad jag vill!

Nu ska jag vara duktig o bege mig till bibblan för att plugga hela dagen! har så mkt o ta igen!

Ha d gott!