Händelserik dag på jobbet!

Vaknade 05.38 i morse av att syrran hade snozzat, gått upp o glömt stänga av alarmet på mobilen.. får man vara klantigare! somnade som tur väl om och vaknade som vanligt 06.45. Idag har det varit en ganska galen dag på jobbet.. Vi hade en beställning till ett bröllop, 84 pers.. shit säger jag bara! Anna och Johanna har varit så duktiga! Jag skulle verkligen ha tagit kort på de fina faten de gjorde! kan ju göra d imon. =) Förutom att det var en del missförstånd.. Det hade blivit fel med smörgåstårtsbeställningarna också.. men det fixade sig.. men imorgon får jag ställa mig o göra 5 st direkt på morgonen så att beställningen är klar innan vi öppnar.. jaja.. d ordnar sig.. man är bara så trött på allt strul.. egentligen lider inte jag så mkt av det eftersom jag inte är framme vid disken o jobbar det här året.. men ändå.. man jobbar så tätt inpå dom att man dras med i den dåliga stämningen..

Imorgon är det grillfest hos Carro i Hestra.. Ska sova över där med.. blir smidigast så med tanke på att jag inte har någon att åka med och har 6 mil hem.. =) så jag får köra själv o sen köra hem dagen efter..

Nähä, dags för en film innan man kryper till kojs!

Ha d gott!