Vilken kanonkväll!!!

Idag går jag runt på små rosa nervositetsmoln. Det är jobbigt kan jag upplysa er om! Jag kommer inte ens ihåg senast jag kände så här. Kvällen igår var så lyckad! Jag hade så otroligt roligt!!! Jag har nog inte haft så roligt på ett år. Shit! vilken bra musik! vilken underbar mix av människor! Vilken stämning!

image1972
Idag har det varit lugnt, extremt lugnt. Jag har varit hos mormor på släktmiddag. Det var det gamla vanliga gänget och trevligt som alltid. Det var inte bara jag som var trött och sliten sedan gårdagen utan även min morbror och hans fru (som också var på The refreshments igår).

Ikväll händer det igår mkt. Det blir en film eller två sedan sängen. Imorgon är det dags att ringa in det nya året och det ska jag göra med min bästaste vän Caroline. Så bättre kan det inte blir. =)

Ha en härligt slappekväll nu!