Mkt trevlig sammankomst

Nu har jag kommit hem från Bo Pensionat och uppsatsseminariet med klassen. Det har varit mkt givande och trevligt att umgås med klassen utanför skolan. Vi har bytt inriktning på uppsatsen igen och nu känns det riktigt bra! Vi har bestämt fyra intervjuer till efter påsk vilket känns skönt. Nu börjar det på allvar och jag tror faktiskt att vår uppsats kommer att bli riktigt bra! Jag hoppas bara att företagen blir nöjda med resultatet också.

Eftermiddagen tillbringades med att opponera på andra uppsatser, efter det blev det middag som var otroligt god och efter det opponerade de andra i klassen och våra lärare på min och emmas uppsats. Efter det blev det ostbricka och vin. En mkt positiv överraskning var att Alsén som vi gjorde en affärsutveckling för innan hemtentan var där och berättade hur han har gått vidare och gav feedback på det vi presenterade. Han har bytt namn och anställt en person att sköta marknadsföringen. Det var två av våra förslag. Jättekul! skönt att få se att man kan göra nytta med sina kunskaper.

Björn och Andreas hade även med sig ett skitkul spel, som jag bara måste inhandla! Vi kom i säng vid halv två och gick upp vid halv åtta igen för att fortsätta seminariet, vid halv tolv åkte vi tillbaka till Kalmar.

I eftermiddag har jag och Emma suttit och diskuterat hur vi skulle ändra frågeställningar och syfte. Nu känns det helt ok, men självklart kommer de att ändras igen. Efter bibblan blev det träning, var otroligt skönt!

Om 10 min ska jag gå och möta Carro på stationen. Fasen vad kul det ska bli att träffa henne! Ska bli spännande och se om hon har förändrats mkt. Självklart är hon fortfarande samma gamla Carro, men vet samtidigt att hon växte otroligt mkt som person när hon var i Australien.

Nu ska jag fortsätta kolla på Lets Dance finalen och sedan bege mig till stationen. Heja Martin för övrigt! hoppas att han och Cicci tar hem det!

Ha en fortsatt trevligt Fredagskväll!