May you rest in peace grandpa!

Morfar finns inte längre hos mig och min familj. Hon orkade inte hålla ut mer och somnade in ungefär vid kl åtta ikväll. Konstigt nog känns det skönt att det gick så fort och att han nu befinner sig uppe hos änglarna där han hör hemma för han är en ängel! underbarare människa får man leta efter på denna jord. Mina tankar går nu till mormor som förlorat sin stora kärlek men som i utbyte fick ett underbart liv med honom. Självklart tänker jag också på mamma och Lennart som förlorat sin kära far. Jag hoppas bara att ceremonin imorgon blir ett positivt avhopp i sorgen och att de tycker att det är skönt o komma till Kalmar för en liten stund.

Låt dig vila i frid! Du kommer för alltid att ha en speciell del i mitt hjärta! Jag kommer för all framtid ha ditt stora leende och härliga skratt med mig!

image1404