Malmö here I come!!

Nu är det fredag! Jippie!!! Vid kl 14 idag bär det av till skåneland och Malmö. Det ska bli så jäkla skoj!! Bo på hotell, shoppa, äta hotellfrukost, festa, umgås. Så jäkla underbart!! På söndag blir det även eventuellt rep med bandet, om jag hinner hem tills dess, men vi skulle nog åka relativt tidigt. Mor var snäll och erbjöd sig att köra hem mig till Gislaved efter också. Thanks!

Idag har jag även bjudit på lite fika. Jag tog inte med mig muffinsen, de blev lite smått misslyckade. Eller de smakade jättegott men såg förjävliga ut! Det där med finess är inte riktigt min grej gällande bakning. hehe.. Så jag stack ner till kvantum och köpte smårgåstårta istället och det var uppskattat!

Nu ska jag snart ha lektion med mina kära tvåor. Idag är det inlämning av en uppgift, ska bli intressant och se hur många som är klara.

See you later!