SJUK

Antagligen så har ni får trogna läsare som brukar gå in på min blogg redan räknat ut att jag är sjuk. Jag har ju fortfarande inget internet hemma, därav ingen uppdatering i onsdags. Nu har jag pallat mig till jobbet en snabbis för att hinna med och betala mina räkningar. Det var panik!

Jag vaknade i tisdags natt av att jag mådde lite småmysko, tog febern och hade ju sjävklart lite för hög temp. Jag tog tempen igen på morgonen och då var den ännu högre. Dessvärre hade jag ju självklart ingen panodil, ibumentin, ipren eller alvedon hemma så jag fick snällt lägga mig i soffan, vila och vänta på att klockan blev tio så jag kunde gå iväg till apoteket. I onsdags var jag vaken ca 4 timmar på hela dagen, det är lättare och sammanfatta det så än att försöka räkna hur många timmar jag sov. Igår var jag ännu sämre, anledningen till det var förmodligen att jag inte sov särskilt bra på natten. Idag börjar det, som tur väl är, bli lite bättre. Jag orkade duscha och käka frukost utan att lägga mig emellan o vila. Jag har BARA sovit 1,5 timme också. Imorgon kommer Nina, vi ska ha en lugn helg. Efter en god natts sömn hoppas jag att jag mår ännu lite bättre imon. Om nu bara min hals kunde bli lite bättre! Jag har så ont i den! Det är inte kul o äta ska jag meddela. 

Nu ska jag ta bilen hem igen och lägga mig i soffan. 

Ha en bra fredagskväll allihop!