Vilken dag igår!!

Gårdagen var mkt trevlig men samtidigt jobbig. Jag körde minibuss för första gången vilket gick hur bra som helst! Stolt över mig själv!! =) Vi var först i Malmö och strosade runt lite sedan åkte vi över till Köpenhamn där vi gick på en utställning och sedan fri tid. Jag ska inte avslöja några detaljer här men jag fick ett riktigt raseriutbrott och det sker inte ofta. Anledningen, jobbiga treor!

Efter endast 5 timmars dålig sömn ska jag nu iväg till göteborg på Kick off för Handelsgymnasiet.

Inflyttningsfesten blev för övrigt sjukt lyckad och jag hade jättekul på Sigges! Det behövde jag!

pratade med en god vän igår med, så skönt, var alldeles för länge sedan! hoppas att han blir en del av mitt liv igen. Vi har bestämt att glömma allt gammalt groll och börja om från början. Tack för at du finns!

Uppdaterar imon igen!

Ha en bra dag!