The first day of something new...

Det är så jag ser det. Idag har ett stort lugn infunnit sig i mig. Jag är glad över att det är min sista dag. Samtidigt så är det tråkigt att inte träffa några av arbetskamraterna varje dag. De har väl inte blivit mina vänner men vi har ändå ganska roligt ihop.


Den här dagen kommer gå så fruktansvärt långsamt, jag känner det på mig. Bara för att det är sista dag, bara för att jag ska "lida" så mkt som möjligt. ;-) Efter jobbet kommer min älskling och stannar över helgen. Det ska bli så underbart. Vi har inte setts sedan i söndags kväll. Som jag saknat honom, men jag saknar honom alltid i ju för sig. Det är tomt när jag inte är med honom.


I helgen blir det bara en massa julmys och långpromenader. Imorgon kväll är det ju också final i Dansbandskampen. Vilka tror ni vinner? Jag har absolut ingen aning. Det skulle inte förvåna mig om det blir Scotts. De har så många fan runt om i landet. Sedan får man inte glömma Lars Kristers, de har många anhängare uppe i norr. På ett sätt vill jag att Lars Kristers ska vinna för att de är så annorlunda, de har en tydlig image som de kör på hela vägen. Scotts känns mer bara som ett vanligt modernt dansband med en snygg sångare som alla tjejer står och trånar efter framme vid scen.


Scotts kommer hit till Gislaved den 17 jan och spelar men då har jag 50-års kalas som jag ska gå på. Min morbrors fru fyller 50. Det ska dock bli jättekul ändå för då ska Zecond's spela. Mitt gamla dansband. =) Eller gamla och gamla var ju bara en månad sedan jag slutade.


Efter jobbet, eller på lunchen ska jag inhandla biljetter till The Refreshments den 27 dec i parken. Det ska bli så jäkla kul. Det blir familjen som ska dit, typ. Jag, Kristian, Therese, Johan, Elin, Carro och Cilla. Lagom mkt folk och det kommer garanterat bli Abba-singstar på förfesten! =)


Innan Kristian kommer idag ska jag även försöka hinna med att dammsuga och plocka i ordning lite. Det är så skönt att ha det fixat innan helgen. Då kan man lägga sig i soffan med gott samvete och äta gott och ta det lugnt.


Hoppas ni får en härlig helg! Blir kanske något inlägg under helgen också.


Take Care!  

ema

Hade med velat gå på refreshments.. Men ska på brölopp då så det är tyvär inte mycket att välja på.

Nu ska jag til tandläkarn i hylte, infektion i munnen..... Yippie!