Finally, it's friday!

Visst är det härligt när man vaknar 15 min innan alarmet ska ringa och är pigg efter en god natts sömn? Igår var jag ett vrak, bokstavligt talat. Idag är det härligt väder ute, strålande sol och ett par minusgrader. Tänk om man hade fått vara ute istället för att sitta vid ett skrivbord hela dagen!

Jag åkte på körövningen igår. När jag kom hem käkade jag och tog två huvudvärkstabletter och sedan kändes allt mkt bättre. Det var tur att jag åkte, annars hade jag aldrig klarat av de två låtarna vi ska sjunga med damkören på julkonserten om 2 veckor. Jag riktigt längtar dit! Fick reda på att jag ska sjunga solo också. Det känns minst sagt nervöst, men ändå skoj! Känslan man har när man står inför en fullsatt kyrka och sjunger solo är nervkittlande men gud så skönt efteråt.

Efter jobbet kommer Mr K och vi ska handla en snabbis innan min kära syster kommer på besök. Vi ska käka tacopaj, käka godis och kolla på Idol. En perfekt fredagskväll. Sedan ska hon sova över då hon ska iväg tidigt imorgon.

Imorgon gör jag min sista spelning med Zecond's. Det känns lite vemodigt måste jag säga men samtidigt så känns det rätt. Jag kan inte ha hur mkt som helst på fritiden, tiden och orken finns inte. Så har ni inget för er kom till Nyarps Bygdegård imorgon kl 20:00! Det kommer bli bra ös!

Hoppas ni får en härlig fredag! Ut i solen om ni har möjligheten!

Take Care!