A trip to my love

Idag är det onsdag vilket innebär en sak. Jag åker till Borås till Mr K efter jobbet. Längtar redan nu! Hur jag kan sakna någon så mkt redan efter 2 dagar är för mig en gåta men det gör jag. Vi ska äta grönpepperkyckling ikväll och ev. ta en liten tripp ut till Knalleland som stänger vid sju. Skönt att bara strosa runt lite. =) Självklart ska vi även kolla på Bonde söker Fru. Det går ju inte att missa!

På jobbet är det lugnt idag. Jag och en kollega har utbildning i eftermiddag. Ska bli skoj! Hoppas bara man blir lite klokare på kuppen! ;-)

Igår var det träning, var inte alls sugen på det först. Ville bara lägga mig under en filt i soffan och bara dega men jag pallade mig dit i a f. Det var skönt efteråt som tur väl var. Vi gjorde mkt spelövningar igår och det var skoj! Fast jag var mer i form i måndags tror jag. Skumt det där hur det kan svänga så från dag till dag.

Take Care!