Denna väntan!

Jag är så trött på att inte veta om jag får fortsätta eller inte. Framförallt är jag trött på att inte ha en stabil tillvaro. Jag vill bara ha en tillsvidaretjänst. Som läget är nu så kan jag nog se i stjärnorna efter det. Jag försöker att foksera på det jag gör nu och att göra det bra men man blir distraherad ändå. Tankarna vandrar gärna iväg. Det gör inte saken bättre att jag sitter vid en dator hela dagarna och har tid till att grubbla. menmen.. Man ska väl inte gräva sin grav ännu...

Idag är det utbildning på jobbet. Det blev ingen igår em på grund av att vi var tvugna att göra en annan sak. Satt och knapprade siffror febrilt från kl 13-17. Skönt att ha lite att göra. =)

Efter jobbet ska jag iväg men vart kan jag inte avslöja, just in case. En viss person får inte få reda på något. ;-)

Kvällen igår var mysig som vanligt. Mkt trafik som satan på grund av matchen mellan Elfsborg och Djurgården. En killkompis ringde när jag var på väg in i Borås vilket gjorde att jag kunde fördriva tiden lite. Väl framme så fanns det ingen parkering (hade blivit förvarnad) så jag fick parkera ganska långt ifrån Mr K:s hus. Kom fram och far så kissnödig att jag gick med benen i kors (fråga mig inte hur det var möjligt i praktiken men det går!). Sprang in på toa utan att säga hej knappt. En snopen kille stod i hallen! haha

Jag vet inte riktigt vad det är med den här säsongen av Bonde söker fru men den känns inte lika rolig som tidigare säsonger. Det är nog lite nyhetens behag det där med serier. Första säsongen är ju alltid bäst. Sedan avtar det allt eftersom.

Nähä, dags att jobba!

Ha en bra dag!