Snart så...

Om en dryg timme så kommer min mor och hämtar mig. Då bär det av till Landvetter. Planet går vid 17:15. vid 22:00 är vi framme i Antalaya och därifrån blir det sedan buss i ca 2 timmar innan vi anländer till vårt hotell i Alanya.

Känslan är obeskrivlig. Jag ska få vara ledig i en hel vecka nu. Ahh... som jag ska njuta. Efter det blir det en liten Sverigetrip med Mr K.

Ha det så bra nu i veckan!

Vi hörs!

Anonym

Trevlig resa!

anneli

Trevlig resa, jag ska också till alanya snart, på onsdag rättare sagt ;)

Nina

Hej!



Är du fortfarande borta????



kram,

Nina

emma

bli medlem, it's easy :) http://pengargratis.se/?r=2682 och allt är gratis du behöver bara värva vänner och besöka hemsidor och få 200 poäng som du sedan får i vanliga pengar på posten eller in på kontot! Det är verkligen en chans att ge, jag trodde det inte heller först..



Ha en superbra dag!