What a beautiful day!

Vilket vackert väder det är idag! Det känns nästan som sommar nu. Jag hör fåglarna kvittra utanför mitt fönster på jobbet och träden börjar blomma ut. I morse åkte jag t o m till jobbet utan jacka. Underbart! Imorgon ska det visst bli lika fint och likaså på fredag på min födelsedag. Däremot på lördag när jag ska ha mitt kalas ska det vara mulet. Mindre roligt med tanke på att vi planerar att grilla. Jaja, det löser sig säkert!


Idag är det ganska så lite att göra på jobbet, hoppas de skickar mer kortansökningar från Norrköping snart så att jag får lite jobb. Jag gillar verkligen inte att inte ha något att göra!


Igår kände jag mig duktig. Jag städade min lägenhet, plus min balkong! Inte illa, eller hur? Balkongen var i stort behov av rengöring, har nog inte gjort det sedan jag flyttade in. Skäms nästan men så är den nakna sanningen. Efter städningen tog jag det allmänt lugnt, tränade lite styrka i ju för sig men inget jätteansträngande. Idag måste jag fixa lite annat, bl a nytt smink på Lindex efter det blir det en power walk eller joggingrunda, har inte bestämt mig ännu. Jag får helt enkelt se hur pigg jag känner mig när jag kommer hem.


Hoppas ni får en härlig dag!