En oväntad fika

Idag har varit en hektisk dag på jobbet. Jag har suttit och knapprat siffror febrilt hela dagen. Men mycket har jag hunnit med också och ligger i fas inför månadsbokslutet som ska göras nästa vecka. Härligt!

Efter jobbet var jag inne på Två Stolar och Presentverkstan för att försöka hitta en blomma till Kristians mormor och en till hans moster som fyller år. Inne på Presentverkstan säger någon: Hej Marie!  Då är det min kära syster Therese. Jag bjöd hem henne på en fika och jag gjorde en god fruksallad. Det var inte helt fel. Jag lyckades med hälften av mitt uppdrag, jag hittade en blomma till Kristians mormor. Den andra delen lyckades han själv med.

Ikväll har jag tränat volleyboll, packat, städat, klippt min lugg, målat mina naglar och fixat lite här hemma. Imorgon är det körövning på förmiddagen och efter det bär det av direkt till Blidsberg. Längtar! Vill träffa min älskling nu!

Sov så gott!

Camilla

Hejsan,

Jag har en utmaning till dig. Kolla in på min blogg.

Inte helt lätt var det inte, men det beror på ;)

Ha en trevlig dag

Kram