Slask och förkylning

Nu har jag också drabbats av en förkylning. Här på jobbet är det ganska så tomt den här veckan. Två ligger hemma i influensan och en är på skidsemester. Igår kväll på träningen kände jag att jag inte riktigt var 100 men var ändå med men kände efter ett tag att jag fick ta det lugnare. så kan det vara ibland. Jag tänker dock inte göra samma tabbe som i somras när jag tränade när jag var sjuk och inte lyssnade på min kropp. Det resulterade i en 3 månaders lång förkylning, eller ping-pong infektion som läkaren kallade det. Jag fick flera infektioner efter varandra, för en förkylning kan inte verka i 3 månader i sträck.

Igår var jag även på Arvids en runda och kollade in Bokrean. Det blev några böcker, framförallt lite födelsedagspresenter. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Det känns så skönt när man har sånt fixat! Fast till en av personerna återstår det en del annat också.

Idag bär det av till Borås som jag sa igår. Det ska bli så himla skönt. Bara ta det lugnt, laga god mat, slappa framför TV:n och bara mysa!

Vad härligt med Victoria och Daniels förlovning igår förresten! Det har nog ingen i hela Sverige missat! =) Lite synd bara att Mästarnas Mästare utgick igår, gillar det programmet.

Nähä, dags för lite mat i magen!

Take Care!

Anonym

Var försiktigt med att träna när du inte mår bra. Jag var på anisktsbehandling häromveckan & hon som gjorde den hade drabbats av hjärtmuskelinflammation. Ingen höjder direkt.

Take care



Kram Camilla