Slask, slask och åter slask

Då var den här igen, den typiska svenska vintern. Töväder, regn och en massa slask på vägarna. Tack för den!

När jag körde från Borås nu på morgonen och det spöregnade. Vindrutetorkarna på bilen börjar bli lite dåliga så sikten var inte den bästa ibland. Inatt har jag sovit så gott så gott. Det gör jag numera alltid med Kristian. Skönt det! I början av vårt förhållande sov både jag och Kristian uruselt och var som två vrak på morgonen. Det var säkert en bidragande orsak till att vi var förkylda och sjuka titt som tätt. Imunförsvaret är inte det bästa när man är trött.


Vi hade det jättemysigt igår. Jag hade lagat mat, tänt ljus i hela lägenheten, diskat, plockat iordning lite och bäddat. Det är så skönt att ha allt sånt fixat när Kristian kommer hem så kan man bara vara sedan. underbart! =)


I helgen blir det Blidsberg, men först så ska jag hinna med en volleybollträning på fredag kväll och en körövning på lördag förmiddag.


I eftermiddag efter jobbet åker jag och hälsar på min kära mormor. Det var länge sedan jag var där så det är definitivt dags för ett besök! =)


Hoppas att ni får en härlig dag ute i regnet! (Gå inte ut!! ;-)..)