Onsdag mitt i veckan

Nu ligger jag här i min ensamhet i min säng och surfar runt lite på nätet. Snart är det dags att sova. Jag är ganska så trött idag. Hela helgen var det fullt ös och det har fortsatt. På jobbet är det dock ganska så behangligt med saker att göra, inte för mkt, inte för lite, lagom. Det är skönt!

Projekt flytt till Borås har börjat på allvar den här veckan. Jag har lämnat in 3 intresseanmälningar på lägenheter, jag har sökt totalt 9 jobb. De som finns att söka som jag är ganska kvalificerad för. Det finns även med några i mängden som är lite vilda chansningar, men söker man inte så är ju chansen obefintlig. Så om någon har en lägenhet eller ett jobb till mig i Borås, hör av er!

Igår hade min kusin Daniel bal på Höganloft i Hestra. Familjen Carlsson var självklart där och kollade. Han och hans tjej var jättefina! Nu är det bara en bal kvar, Gislaveds. Den äger rum på Söndag och självklart ska jag stå utmed köpmangatan och kolla på mina gamla elever. =)

Kristian har säljmöte med jobbet idag och imorgon, därför ses vi inte fören på fredag. Jag längtar sönder mig! Hur kan det vara möjligt? Jag förstår inte det! Känslan är dock dubbelsidig. På ett sätt frukstansvärt jobbigt, på ett sätt alldeles, alldeles underbart!

Nähä, dags att sova!

Take Care!

Camilla

Halloj!!



Du har väl inte lämnat jorden i en rymdraket hoppas jag :)

Hoppas att du mår bra. Här är det huvudet upp o bena ner. Normalt läge med andra ord.

Vad har du för planer för sem då?



Ha det gott

Kram