Time for prom!

Ikväll är det dags för Kristians lillebror att gå på sin studentbal. Självklart ska vi vara där och titta på honom. Därför jobbar jag bara till två idag. För att det inte ska svida allt för mkt på lönekontot började jag lite tidigare. Min promenad på lunchen vill jag dock inte ge upp då jag inte hinner träna idag. Det gjorde jag inte går heller för den delen (förutom lunchpromenaden) då jag kände mig lite småkonstig i kroppen. Det gör jag fortfarande och vågar inte anstränga mig allt för mkt då det är student på fredag.


Igår var jag duktig och fixade med studentkort till alla (Elin, Daniel och Alexander). De blev så fina så! Elin och Daniel slutar inte fören om två veckor men det är skönt att ha det gjort! Förutom det hann jag med att färga håret och fixa lite i lägenheten. Lägenheten är också i stort behov av städning men jag orkar inte bry mig om det nu när jag knappt är hemma. Det är bara onsdag också, på torsdag åker jag till Kristian direkt efter jobbet. Sedan är vi borta hela helgen. jag ska ev. hem på lördag för att titta på Karnelevalen som går av stapeln för alla studenter här i Gislaved. Den klassen jag var lots för när jag arbetade som lärare tar studenten nu och därför hade det varit extra kul att få se vad de hittat på. Jag får se, känns samtidigt lite onödigt att åka för mkt fram och tillbaka. Det kostar ju också.

Nähä, dags att registrera lite kortansökningar och sedan är det snart lunch! =)


Take Care!