Besök i Kina och massa godis

Nu har vi precis testat en ny kinarestuarang här i Borås, eller ny och ny, ny för oss. Den var betydligt bättre än den vi har ätit på innan. Det är skönt när man hittar nya ställen som är bra! Framförallt när man är hungrig som satan! Tänk att komma hem, hungrig så du håller på att svimma, öppnar hämtmaten, lägger upp den på en tallrik, börjar äta och den är frukstansvärt osmaklig! Usch! Det har inte hänt mig än i a f, tur är ju det!  

Strax blir det Idol och godis i soffan. Riktigt gött ska det bli!



Vem tror ni får åka hem ikväll? Jag är osäker faktiskt. Har ingen aning. De som åkt ut hittills har varit ganska väntat men nu är alla så jämna. Tiden får helt enkelt utvisa det!

Hoppas ni har en härlig fredagskväll i mörkret! Gud vad tidigt det blir mörkt nu förresten. När jag körde till Borås efter jobbet var det redan kolsvart (i princip).

Take Care!


Carro

Mm, kinamat är gott. Får åka till Bambu när jag kommer hem ;-)

Det börjar bli vinter.. här är det mörkt framåt 17 nu, känns lagom overkligt. Men idag skiner solen och jag ska plugga och gå på Bounce!

Ha en mysig lördag och söndag! Kramar

Marie

Ja, det får vi göra! Det är mörkt här då med, känns mer trist än tidigare år faktiskt. Förstår inte varför... Gud vad kul med Bounce! Är inte lite avundsjuk! Jag svarar på ditt mail imorgon, har bara inte haft tid innan! Hoppas veckan varit bra hittills! Kramar!