storrensning

När jag kom hem från jobbet idag var jag helt slut. Jag gick en liten runda på samhället. Testade ett par jeans på Lindex (dock inget köp, satt inte perfekt), kollade lite inne på Presentverkstan + Kappahl och handlade lite på Konsum. Väl hemma kände jag att det inte var någon som helst mening att träna idag. Kom dessutom fram till att jag tränat 4 dagar på raken och nog behöver lite vila.

Istället för träning beslutade jag mig för att en gång för alla rensa min garderob. 3 Ullaredskassar blev fulla och nu är det lite mer struktur. Gud så skönt! Nu kan jag äntligen säga till min kollega A-K imon att jag städat garderoben. Hon kommer nog bara gapa av förvåning. Jag har nämligen pratat om att göra det hur länge som helst.

På jobbet idag hade jag för första gången ett konferenssamtal helt själv. Det kändes riktigt vuxet. Lilla jag, ekonomichefen i norrköping, en ekonom, VD:n för dataföretaget, datalkonsulten som sålt affärssystemet och andra datamänniskor. Det enda som fattas nu är ju en lönehöjning! ;-) Nämen seriöst så kändes det riktigt coolt!

Nu ska jag slappa i soffan och kolla på Kärlek och Fördom (Stolthet och Fördom goes Bollywood!)

Hoppas ni haft en bra lillördag! ♥
Nina

Hej! Snygg bild. Har du "vårstädat" bloggen? :) Ja visst är babykläderna söta?! Förstår inte att det ska komma ut en liten som ska ha alla de där kläderna bara :) Du är jättevälkommen v 28! Skulle vara jättekul.



Kram!

Nina

Carro

Jag gillar den nya bilden! Jättefin! Städa kan vara bra ibland ;-) Jag tvättar hellre ett par timmar än städar, dock. Det är i princip samma sak, men jag tycker att städning är urtrist. Helg nu för din del! Och grattis i förskott! Kram