Välkommen hem

Ikväll har vi varit och hämtat nycklarna till lägenheten. Gud så skön känsla! Dagen har spenderats i Gislaved för att packa ihop alla mina saker och det blev en del kartonger kan jag säga. Vid halv två var jag klar och gav mig då ut på en promenix/joggingrunda på 8 km. Vilket underbart väder det varit idag! Jag ville inte gå in! Innan jag åkte upp till lägenheten i Borås stannade jag till på Knalleland för att inhandla lite material inför plugget som börjar nästa vecka. Jag hittade också ett par skitcoola höstskor på Skopunkten, lite rockiga sådär.

Just nu står Mr K och syster i köket och fixar matlådor till imorgon, Korv stroganoff med ris blir det. Det är nästan så att jag längtar till imorgon när jag får äta det!

Nähä, nu blir det nog något litet i magen ändå tror jag. Jag ska upp och gå morgonpromenad imorgon (börjar inte fören tio) och då kan jag ju inte vara allt för hungrig, eller hur?

Ha det gott!