Jag älskar vintern!

Många är helt förskräckta över den här snön, men jag måste erkänna att jag verkligen gillar det skarpt. När jag gick hem från jobbet vid fem idag ville jag knappt gå in. Det var ca 8 minusgrader, himlen var stjärnklar och i mina öron ljöd julmusik. Kan det bli bättre? När jag kom fram till vårt hyreshus glittrade det så fint i snön och då var jag nära att går upp och säga till syster E att dra på oss termobyxorna och gå ut och gå en runda men så blev inte fallet. Vi har istället tagit det väldigt lugnt. Jag har packat lite smått inför dagarna i Gislaved och kollat på TV.



Fantastiskt vackert!



Hoppas ni har en härlig måndagskväll!

Jag saknar min Mr K otroligt mycket ikväll. Bara 3 nätter kvar tills vi ses igen!
Carro

Snö är kanonmysigt och fint så länge det håller sig kallt. När det blir blött och slaskigt är det inte lika roligt..