Julaftonsbilder från mobilen

Till lunch på julafton kom min morbror med familj och mormor. Det blev dopp-i-grytan, som alltid. Annars är det inte julafton! Vi åt så vi storknade allihop tror jag. Fast för en gångs skull försökte jag att hålla igen lite så att jag inte blev äckligt mätt. Halva dagen har ju bara gått då!



Mamma har dukat fint i finrummet.



Dagen till ära hade jag ny klänning från Bondelid. Till det rosa kofta från H&M och pärlhalsband som är examenspresent från mor och far.



Mamma lagar mat för fullt i köket.



Dags för mat!



God jul önskar alla!



Dags för julklappsspelet. Premiär för familjerna Carlsson och Erlandsson. Hetsigt blev det men det ska det vara. Nästa år lär det nog ske igen tror jag!



Sedan blev det kaffe under tiden vi tittade på Kalle Anka. Det får man bara inte missa!

Elin Carlsson

oj vad jag blev sentimental nu nar jag tittar dessa bilderna... <3 <3