Nytt i hemmet

Igår kom Mr K hem med ett litet bord till tredje rummet. Vi har fått låna det från hans farmor och det är visst jätte, jättegammalt. Det blev så himla fint och passar perfekt ihop med de andra möblerna vi har där.





För någon månad sedan (eller mer) köpte vi äntligen en ny gardin till tredje rummet. Det blev en hissgardin med ett höstigt motiv.





Lite efter det hittade vi också en ny lampa. Vi har inte alls varit nöjda med rummet och mest känt att det varit ett ihopkok av olika stilar. Nu går det lite mer i samma linje. Lantligt och gammaldags.



Igår köpte jag lite nya blommor på Blomsterlandet.  Det blev bland annat den här porslinsblomman.



Jag bytte orkidé och flyttade in den från köket. Jag fick den i födelsedagspresent av mormor i maj och det är fortfarande lika fin. Helt otroligt!



Köket fick äntligen nya blommor och det blev de här fakechilifrukterna. De känns lite köksaktiga tycker jag.





Den här orkidén har jag haft i över två år. Den blommar som aldrig förr och det kommer nya skott hela tiden.
Helt otroligt!
Carro

Så mysigt det blir =) Ni har sådan stilren smak! =)

Marie

Tack Carro! =)