Första dagen

Om ni frågar min kille så tycker han att förhållandena varit bra idag, 10 cm nysnö på en pistad backe. Jag vill hellre ha det lite hårt och nypistat. Det återstår att se om vi får det någon dag här. :) Imorgon skall det nämligen regna på förmiddagen. Jippie, eller inte... Men det gäller att göra det bästa av situationen. 
 
Jag har teståkt ett par skidor idag också som jag blivit riktigt sugen på att köpa. Efter två säsonger av att ha lånat känns det som att det är dags att skaffa sig ett par egna. När man har det är det ju dessutom mkt enklare att bara köra en kvällsåkning hemma. 
 
 
De är inte bara bra utan även snygga! :) Det gör ju att man bara vill ha dem ännu mer!
 
 
 
 
 
Marie

Ohhh vilka snygga, tycker jag gott du ska unna dig =D

Svar: Jag testade ett par andra idag och det blir nog dem istället. :)
Sweet Mary