Tisdag med överraskning

God kväll!

Hur har er dag varit? Min har varit fartfylld. Den började med utbildning hela förmiddagen. Efter det direkt till lektion, en snabb lunch, två möten och sedan hem för att tvätta, laga matlådor och sedan träna. Shit vad jag var trött idag. Det var verkligen tufft på träningen. Jag antar att det helt och hållet är dagsformen. Jag har ju som sagt känt mig lite sisådär, framförallt igår.

Idag på jobbet blev jag överraskad av mina kollegor. De grattade mig till lärarexamen med blommor och en jättefin vas. Vi åt också Almody's goda Dajmtårta. Tusen tack för detta! Jag blev jättechockad! Jag ska knäppa en bild till er på vasen senare. Den var urläcker!

Nu skall jag krypa upp i soffan med en kopp te och krama Mr K. Han kom hem för ett litet tag sedan från jobbet. Det har blivit övertid för honom både måndag och tisdag.



Kram ♥