Tisdag

God morgon!

Hur står det till med er idag?

Igår kväll satt jag och skulle göra om designen på bloggen men det blev aldrig riktigt bra så jag tog tillbaka den gamla. Därför upptäckte ni kanske att det så väldigt konstigt ut lite då och då? Men jag kör vidare på den jag har nu ett tag till.

Idag är det jobb och sedan träning som gäller för min del. Idag blir det ett indoor walking pass. Igår var jag och tränade styrka överkropp (armar, axlar, rygg, mage) och lite kondition på cross trainern. Jag ska aldrig träna klockan fem en måndag igen. Parkering var hopplöst att hitta och det var jättemycket folk. Kö till både cross trainer och löpband. Usch! Sånt gillar inte jag. Jag vill att det skall vara lite folk och att man bara kan köra som man vill. Menmen, jag fick min träning gjord i a f, vilket kändes jätteskönt. Jag har ökat både överkropp och ben nu efter jul vilket känns otroligt skönt! Jag börjar bli stark! =) Man måste våga öka, det är där kruxet sitter. Man orkar mycket mer än vad man tror!





Hoppas ni får en bra dag!

Kram ♥