Snart helg

Idag blev det en extra lång arbetsdag för mig. Jag var på möte efter jobbet och var hemma 1,5 timme senare än normalt. Men Herre Gud, vad gör det egentligen? 
 
På jobbet har det gått i ett hela dagen. Först två timmars rättning och sedan 3 lektioner på raken, men undantag för 30 min lunch på mitten. Imorgon är det lite lugnare. Skönt! 
 
Sedan jag kom hem har jag inte gjort särskilt mycket. Jag pratade men en av mina bästa och äldsta vänner i över en timme vilket var väldigt härlig. Det är så skönt att bara prata av sig med någon som känner en utan och innan. VI skall göra det till en veckotradition. Jag längtar redan till nästa torsdag! :)
 
Nähä, snart dax för sängen känns det som. Jag känner mig inte direkt bättre idag, men någon förkylning har inte brutit ut än. Men det känns som att den kommer göra det imorgon. *pust* Annars hoppas jag på en mirakelvändning med hjälp av många timmar sömn. 
 
Hoppas ni mår väl! 
 
Kram ♥