My new foundation

 
Hur gick det då med den här nya foundationen? Jag måste säga att jag hittills är jättenöjd. Framförallt täcker den bättre och den ger verkligen lyster. Det gjorde inte min förra. Jag känner också att allt smink sitter bättre. Det känns fortfarande som i morse när jag precis sminkat mig. Bara det är ett stort plus! 
 
Men, jag skall säga det att jag fick med ett prov av den här primern. Den återfuktar huden hela dagen så att du inte blir fnasig, vilket jag lätt blir. Huden kan nästan se fläckig ut om vara narig annars. Otroligt nog så är det borta. Magisk produkt! Om det nu beror på den? Jag skall testa utan primern imorgon för att känna skillnaden. 
 
 
Så än så länge, bara plus! 
 
bild: kicks.se
Marie

Ohh ser ju ut och verkar toppen ju =D

Fina ögon du har

Svar: Tack snälla du! :)
Sweet Mary

johanna larsson

hej marie, hur var skillnaden med och utan primern under? vad har du för hudtyp? kram

Svar: Jag kände ingen större skillnad faktiskt. Möjligtvis att jag inte var lika torr framåt eftermiddagen. Jag har torr hy. Kram!
Sweet Mary