Update

Just nu är det fullt ös medvetslös känns det som och jag har inte direkt någon inspiration eller motivation till att blogga. Det känns bättre att skriva när jag faktiskt hinner och även känner att jag har något att berätta. Så ni får helt enkelt ha överseende med detta. :) Jag ser dock att jag har samma antal besökare varje dag ändå, trots min frånvaro. Det tackar jag hjärtligt för! 
 
Hur går det med cyklingen då? Jo, tackar som frågar. Det går bra. Jag har hittills fått ihop 48 mil. Nästan halvvägs. Gött! Just nu har jag dock lite känningar i mina benhinnor så jag tar det lite piano för att se om det blir bättre. Pollen stökar ju också så klart, men det är främst när jag är ute och cyklar (näsan rinner som satan), annars känner jag inte av det markant. Nästa runda blir på fredag (blir kortrundan på 3 mil) och på söndag blir det en långrunda (uppåt 6 mil har jag tänkt, men helst lite längre än så). 
 
Förra veckan hade jag påsklov, vilket kändes väldigt behövligt. Nu är det sluttampen kvar på läsåret, vilket känns helt overkligt. Vart tog det här läsåret vägen? Snart sommarlov igen. Shit! Hur skall allt hinnas med!? Så mycket rättning. Men läget är ändå under kontroll känner jag. Små att-göra-listor för varje dag där jag bryter ner allt i smådelar räddar mig. Då känns det inte lika stressigt. Men nästa vecka blir det lite semester eftersom jag då fyller år, jämt till och med. Men vart vi ska berättar jag fortfarande inte. Det får ni reda på när jag kommit hem nästa söndag! :) 
 
 
Snedluggen är också borta för tillfället. Svärmor var snäll och fixade till barret förra söndagen så nu är helluggen tillbaka. :) Något kort på det har jag inte tagit än så ni får hålla er tillgodo med det här!  
 
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter för fullt av vårvädret! 
 
Kram! ♥