Sweet Sunday

Hela helgen har jag varit själv här på Ekberga. Ja, det heter vår fastighet så fint. Det låter allt lite lyxigt tycker jag. Jag slog upp mina ögon runt klockan åtta och låg kvar och drog mig en halvtimme innan jag gick upp. Sedan dess har jag hunnit med två timmars jobb, städning, lunch, röj i källaren och en god fika. Nu blir det strax träning. Tanken var en joggingrunda/PW, men det regnar helt hysteriskt här och det verkar inte som att det vill ge med sig. Inomhusträning it is! Det får nog bli ett zumbapass i min ensamhet, men det är inte fy skam det heller. Jag har en dvd jag brukar köra som är helt ok. Passet är på en timme ungefär. 
 
 
Bjuder på en bild på den vackra blomsterbuketten som vi fick budat från min familj när vi förlovat oss. Så vacker. Tvärr höll den bara en dryg vecka, men bilderna finns ju kvar för alltid. 
 
Hoppas ni haft en bra helg och en härlig söndag!
 
Kram 
 
Marie

Grattis till er och så vacker bukett

Svar: Tusen Tack! :)
Sweet Mary