Johannespassionen

Alltså det vi sjunger i kören nu är så fruktansvärt svårt. Satan i gatan. Riktiga tungvrickare. Och så tycker man att man börjar få lite koll i alla fall och då lyssnar man på orginaltempot och då visar det sig att det skall gå typ 10 gånger fortare. Jag dör... Typ... Men skam den som ger sig. Till slut skall jag nog klara av det. Hoppas jag... 
 
På jobbet blev jag klar med en rättningshög. Sådan lättnad. Jag fick ta ett fusksamtal och det är ju aldrig kul, men nödvändigt. En elev hade kopierat av några hemsidor rakt av. Förlåt mig men; HUR TÄNKER MAN!? Dagens ungdomar... 
 
Nähä, dags att käka kvällsmat. Blir tidig idag på grund av övningen. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Kram ♥
Carro

Oj, fusk? Har det hänt fler ggr eller är det första gången du får ta en sådan diskussion? Ibland kan man undra hur folk tänker.

Svar: Nej, det händer tyvärr flera gånger/läsår. Dagens ungdomar!
Sweet Mary