Reafynd till träningsgarderoben

Att handla kläder generellt sett när man är gravid är lite småklurigt tycker jag. Jag vill aldrig köpa saker som jag ska ha för en kort tidsperiod, det känns som att kasta pengarna i sjön. Undantagen för mig har varit några gravidklänningar och två par gravidjeans. I övrigt använder jag vanliga kläder. Än så länge har det inte varit några som helst problem eftersom jag inte blivit så stor än. Men den tiden kommer nog då det kommer förändras! Jag är tacksam för varje natt jag får sova ostört och för varje dag jag får känna mig pigg och stark!
 
Jag var i Jönköping igår för att kolla in mellandagsrean och kom hem med en del fynd, bland annat lite träningskläder som jag kan använda när knodden är ute också.
 
 
 
Inne på Stadium hittade jag en ny sporttop och kompressionsstrumpor. Jag har velat testa de sistnämnda länge, men skjutit upp att köpa det. Jag känner att mina vader svullnar upp något när jag varit ute och joggat/gått raskt och förhoppningsvis så kommer detta hjälpa.
 
På Stadium outlet hittade jag ett underställ från Kari Traa för ynka 300 kr. Hur sannolikt är det!? De har en betydligt högre prislapp annars! Jag skulle vilja ha ett i ull också, men det får kanske stå på en önskelista framöver istället, kanske till jul nästa år.