Våren på intåg?

 
 
 
Idag när jag kom ut från jobbet på eftermiddagen så kände jag riktigt att våren var i luften. Visst 1 mars har inte varit än, men det är ju inte långt kvar. Nu längtar jag verkligen efter våren, att kunna greja i trädgården, att plantera, att sätta sig på balkongen och ta en kopp kaffe, att grilla och att sist men inte minst ge sig ut och springa en runda i endast kortärmat. Det är njutning det! Men än så länge så nöjer jag mig med 20 fina tulpaner i favoritvasen från Ittala.
 
 
 
Idag började dagen riktig tidigt för mig. Vid 05:15 rullade det in 3 bilar på uppfarten och Mr K blev överraskad av sina närmsta vänner. Nästa helg fyller han 30 och detta var deras present till honom. Så kul! Jag har vetat om detta i över 1 månad och Mr K har inte anat någonting. Imorse när det bankade på dörren fick jag bara spela med för att inte förstöra något och så förvånad han blev. Det är så himla roligt att de gör detta för honom. Han har ojat sig över att det inte skulle bli någon skidåkning i år, men nu fick han det! Jag passar på att få en tjejhelg. Syrran och världens goaste systerdotter kommer imorgon eftermiddag och stannar till söndag. På lördag ansluter en av mina närmsta tjejkompisar (som är tillsammans med en av grabbarna som är med). Så mysigt det ska bli!
 
Nu: prisutdelning i Falun! Sikken medaljfest för Sverige!!