Tärnkort

 
 
 
För några veckor sedan fick jag några av korten som togs på syrrans bröllop i vintras då jag var tärna. Jag hade sett några av korten innan i ett bildspel, men inte alla. Här kommer ett smakprov på några av dem. Mamma sydde min klänning som var marinblå. Midjan markerades med ett band som var av ett blankare tyg och övre delen av ryggen var transparent (har tyvärr ingen bild på det när jag är själv). Till det hade jag örhängen från Glitter. Under fotograferingen och efter vigseln hade jag på mig Mr K's farmors päls (både snyggt och varm och gott!).
 
Fotografen som tagit bilderna och som har rättigheterna till dem är Nadja Falk, så inget norpande här inte! Klicka på länken för att komma till hennes facebooksida. Jag rekommenderar henne varmt till bröllop och till olika former av porträtt. Hon är oerhört proffsig och har verkligen ett öga för detaljer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Clara

Så jättefin du var och så fin frisyr!

Svar: Tack snälla du! 😊
Sweet Mary