Vardagsbilder

Några snapshots från de senaste dagarna.
 
 
På väg till Borås och Ica Maxi för att veckohandla i fredags. En sak jag verkligen försöker göra är att fixa mig när jag ska utanför dörren. Det spelar ingen roll om det är BVC, handling, ärenden eller en fika. Det gör så mycket för energinivån och självkänslan att se sig själv i spegeln med lite foundation, mascara och rouge.
 
 
På eftermiddagen gick jag en lång promenad bland annat förbi Leif Mannerströms hus. Han bor bara några kilometer från oss. Det är så himla vackert där. Det kommer bli fler rundor där framöver. Helt klart! En av fördelarna med föräldraledighet, promenaderna och att man kan njuta av vårsolen.
 
 
 
Jag kom på att jag inte visat er vad vi valde för barnvagn. Ett inlägg om det kommer framöver!
 
 
Nästan alltid när vi äter kvällsmat/middag ligger Agnes i babynestet i soffan. Om inte det är så att hon är klängig och tvunget ska vara i famnen. Även till vardags tänder vi ljus och gör det där lilla extra. Vardagslyx helt enkelt!
 
 
I lördags när mamma, pappa och mormor var här gjorde vi våfflor. Det blev några över som jag käkade till fika igår, men istället för grädde och sylt blev det kvarg och hallon på. Mums! Det satt fint efter en promenad!