Födelsedag

 
Igår fyllde Mr K år och tänk, det är hans sista födelsedag innan han blir pappa. Så ovant! Inte visste jag det när jag fyllde år sist att det nästa gång kommer vara annorlunda! Men bara för att jag blir mamma kommer jag inte vilja fira mindre. Jag älskar verkligen att få presenter och det kommer jag alltid göra! :)
 
Vi firade honom med våra familjer i lördags och då bjöd vi på den här gräddtårtan, min andra jag gjort i hela mitt liv. Det där med tårtbotten är inte helt enkelt och den blev inte perfekt den här gången heller. Måste öva på det fler gånger!
 
 
 
Jag firade honom igår så klart och vi började dagen med mysfrukost framför Vasaloppsstarten och till det paketöppning. Sedan var det lunch med hans farmor och fika med hans föräldrar. En dag med lagom mycket aktivitet för mig just nu. Han sa att han också var nöjd vilket är det absolut viktigaste såklart!