Hård träning

Träningen idag tyckte jag gick mkt bra. Jag pressade mina tjejer hårt. Efter uppvärmning, styrka och kondition låg de ner på golvet och shippade efter andan. Många övningar hann vi också med. Det kändet mkt bra måste jag säga! =) Sådana ska varje träning vara.

Axeln känns väl sådär. Jag hann med en promenad i det fina vädret när jag kom hem från jobbet och har tränat ben och mage här hemma också. Axeln har fått vila. Jag har bara gjorde de övningar som jag fick av doktorn, tagit mitt smärtstillande och smörjt in den i aleo vera. Jag hoppas bara att det inte är lika stel imorgon som den var imorse. Då skrek jag nästan högt när jag skulle resa mig ur sängen. Det fick i tre steg, först resa sig upp, sedan vrida över och sedan ställa sig upp och det i snigelfart. Usch inte alls kul.

Imorgon har jag rep i Hylte vid elva som vanligt på lördagar. Jag hoppas att allt börjar sitta som en smäck nu med tanke på att vårfesten är nästa helg. Då ska vi lira utav bara den.

Sov så gott! ♥