Första veckan avklarad

Jaha, då var första veckan över sedan jag kom tillbaka från min extremt långa semestervecka! Eller inte!! Den bara flög iväg, precis som hela sommaren har gjort. Håller ni inte med!?

Den här veckan har bestått av power walks med mina stavar (jag har skrapat ihop till 3 st plus en halvtimmes lunchpromenad) och jobb. I onsdags kom Kristian och vi åkte upp till Isabergs topp och käkade räksallad sittandes på en filt i det gröna. Det måste definitivt göras om! Vilken underbar pojkvän jag har som drar iväg mig på sånt!

I helgen blir det Halmstad för min del. Det är dags för den årliga traditionen, jag, Carro och några andra kompisar i hennes farföräldrars stuga på Östra Stranden. Det kommer bli grillning, solande på stranden och nöje! En riktig tjejhelg med andra ord!

Hoppas ni får en härlig helg!

Take Care!

johanna

vad händer här Marie??

Carro

Vännen, jag vet att du inte saknar att skriva blogg, men jag saknar att läsa den ;-)

Kramar