Vilket underbart väder!

God middag!
Det är helt sjukt hur underbart väder det är ute nu! vilka vårkänslor man får!  Det som är lite småjobbigt är bara den här jäkla pollen! snuvig, seg i huvudet, trött i ögonen, kan d bli bättre! var i a f på apoteket o fixade cetrizin.. så jag hoppas att d hjälper lite. Om 3-4 timmar kommer kära släkten och hälsar på. Ska bli så jäkla kul! har längtat så efter det här. hoppas bara att anneli är frisk så att hon kan följa med! ikväll ska vi käka på hotellet först, o sen ska vi hem till mig o dricka lite kaffe o snacka skit.. imorgon blir d shopping för hela slanten. Elin vill kolla på examenskläder, o sen så ska jag få ett par skor o födelsedagspresen.. hehe.. underbart! skor kan man aldrig få för mkt av.. skulle behöva ett par nya stövletter.. mina gamla är så slitna.. varför är det så mkt man vill ha när man inte har pengar till det.. O snart tar man examen också, vad sjutton ska jag ha på mig då? jag kan i ju för sig ha min gröna klänning som jag köpte på h&m förra fredagen. Den funkar defintivit.. eller så kan man ju bara ha en kjol o ett linne o sen kavaj.. jaja.. det tål o tänkas på.. =) för fin måste man ju vara! fast d känns inte som att man verkligen tar examen.. jag ska ju läsa ett år till o ta min magister, så nästa år blir d mer på riktigt.. då ska jag ju ut i den riktiga världen sen.. usch vilken hemsk tanke! hoppas bara att  man får ett jobb som är helt ok, o som framförallt är inom turismbranschen..

jaja.. så e d.. nu ska jag snart iväg o träna.. blir medel idag med jenny.. var länge sedan jag var på hennes pass, så kommer inte ihåg riktigt hur d var.. men d brukar inte skilja så mkt. Har varit duktig idag o städat hela lägenheten, diskat fyra dagars disk och vikt ihop all tvätt från gårdagens tvättning.. så jag e riktigt stolt!

Min rygg börjar bli lite bättre, nu känner jag mig inte som en gammal kärring längre, vilket är rätt skönt.. hehe.. slipper rullatorn.. uppsatsen flyter på bra.. var o intervjuade två företag till igår.. har mailat ut till resterande företag o bett dem att bara svara på några frågor via mail.. hoppas att d e någon som nappar i a f.. så nästa vecka ska vi börja skriva ihop all empiri. Känns som att man börjar komma någon vart nu! skönt! o snart e d sommar! längtar så mkt! bara jobb, fest och sol o bad (om d e fint väder vill säga!)..

Nähä, dags o sticka..

Ha d gott!