Länge sedan

Ja, d var ett tag sedan nu. Har helt enkelt inte haft lust och skriva. Vad det beror på vet jag inte, men en anledning kan vara allt jobb i skolan. Den här veckan har vi haft en temaföreläsning på 1,5 timme att förbereda om entreprenörskap. Sedan är det bildningsresan som ska redovisas på tisdag, så den har jag jobbar lite med. I måndags var i på studiebesök på Byteatern och i tisdags var vi även på föreställning där. Ett härligt break från pluggandet även om vi var där en timme för tidigt. Segt och bara sitta o vänta.

Träningen den här veckan har gått riktigt bra! Känner att konditionen verkligen är tillbaka, underbart! idag var jag inte ens särskilt trött efter passet, vilket jag brukar vara, o inte så lite heller. någon större skillnad på kroppen känner jag dock inte, men förhoppningsvis kommer det snart som ett brev på posten! det är bara o kämpa på! annars kommer jag aldrig lyckas gå ner de där sista fem kilona som jag har försökt gå ner nu i ett halvår, men inte lyckats med än. Det är jäkligt svårt ska jag informera er om! de andra 20-25 kilona jag gått ner var en dans på rosor jämfört med det här.

I helgen vet jag inte vad som händer än, känns ganska skönt faktiskt. blir kanske utgång på lördag, hade varit ganska skoj eftersom det är löningshelg nu. Det kommer nog vara en del folk ute. =) Alltid skoj!

Nähä, dags o sätta sig i soffan och kolla klart på "du är vad du äter"

Ha d gott!