en skön söndagskänsla

för första gången på jag vet inte när så har jag en härlig söndagskänsla. Jag vet självklart vad det beror på, jag är ju ledig imorgon. Planerar att gå en promenad på förmiddagen, packa inför julhelgen och sedan träffa en nu före detta kollega utanför Arbetsförmedlingen. Ja, det kommer bli mitt allra första besök där, tack gode gud för det får jag väl tillägga!

Helgen har varit kanon, förutom att jag blir så tjurig och har kort stubin när jag är hunrig. Förlåt Kristian. En struntsak och kanske felordval kan bli till någon gigantiskt som sedan exploderar. onödigt minst sagt!

Vi har slagit in de sista klapparna och under tiden som jag lagade lunch idag dammsugade Kristian hela lägenheten och torkade golven. Det kallar jag lyx! jag är så bortskämd! Idag har vi även hunnit med en långpromenad på 1 timme och en film. Vi kom inte upp ur sängen förren vid halv tio. Skönt som satan! Undrar när det hände senast. Jag somnade om flera gånger och var helt slut när vi steg upp.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp te och kolla på en typisk tjejfilm. Ikväll blir det Another Cinderella Story!



Vad är inte en bal på slottet! =)

Sov så gott sedan!

Take Care!

Tessan

Meeeen Marie!! Du lovade, jag som trodde jag skulle få läsa någon riktigt smarrigt idag =) hehe

kram

Anonym

uppdatera!!!!! tråkigt att inte ha nått att läsa ju!