Snart så jäklar!

Då är det fest! Jag är så partysugen så, det har jag varit hela veckan! Det kommer förmodligen göra att jag får skittråkigt ikväll, bara för att jag just är på festhumör. Det brukar ju i regel vara så att när man inte alls känner för att gå ut så blir det skitroligt! Vi blir runt 15 pers hemma hos mig, lite lagom i min tvåa. =)

Idag på jobbet är det lite mer att göra. Tiden har gått lite fortare vilket är skönt! I eftermiddag kommer tiden säkert att gå jättesakta bara för att jag vill att den ska vara fem nu! =)

Igår efter jobbet var jag duktig. Jag var ute och sprang en runda, blev nog 4-5 km totalt. De ni! För mig är det mkt! Jag har ju knappt någon kondition men jag jobbar på det. Det blir en skönare upplevelse för var gång och jag känner att jag vill göra det igen.

Nu är det lunch och idag äter vi ute, det är ju som en fredag idag. =)

Take Care!

Camilla

stort Grattis på 25-årsdagen!!

Hoppas du hade kul igår.



Stor Kram