Ännu mer snö! Jippie!

Snön fortsätter att falla! Underbart! Igår kväll när jag var ute och joggade/promenerade började jag dock undra om det inte skulle töa bort. Det var en aning slaskigt som man säger så. Härligt var det ändå. Just nu bara spritter det i mina ben och jag känner mig grymt pigg i kroppen. dock säger huvudet något helt annat. *pust*. Men så länge jag försöker hålla mina åtta timmar sömn så går det bra.

Dagen har varit något kaotisk på jobbet. Vår mailserver har inte fungerat. Ganska irriterande om man säger så. Det först när den inte fungerar som man fattar hur mkt man använder den! Shit! Men nu är allt som det ska igen. Tack gode Gud för det!



Ikväll kommer Kristian och vi ska bara slappa, fixa lite med julklappar och kolla på Bonde söker fru! Idag är det dags för val! Spännande värre! Det enda valet som är självklart är ju Tildes. Gud vad söta hon och Stefan var i förra avsnittet! När jag ser hur nykära de är kommer jag ihåg hur jag själv var när jag precis träffat Kristian. Gud det bara pirrade hela, hela, hela tiden och jag var nervös konstant. Fast det pirrar fortfarande med honom men kanske inte så intensivt. Att det känns så fortfarande är nog tack vare att vi bor så långt ifrån varandra och inte träffas varje dag. Ibland känns det jobbigt att vi forfarande har det så men samtidigt så tröttnar vi aldrig på varandra och vi får ha kvar längtandet. Det är ovärderligt tycker jag!

Nähä, dags att sticka hem!

Take Care!

Nina

Tjoho!

God fortsättning på det nya året! Kom det så mycket snö hos er att du inte kommer fram till datorn? :) Din blogg tillhör ju mina favoriter... Vill bli uppdaterad :)

Kram!