Fullt ös medvetslös!

Shit, den här dagen har verkligen varit helt fullpackad med saker att göra. Nu har jag tagit över arbetsuppgifterna efter en kollega som ska sluta vilket har gjort att jag har fullt upp hela tiden. I a f just nu innan jag har lärt mig allt och har fått upp farten. Samtidigt är det himla roligt! Det finns inget bättre när tiden går fort och man har mkt att göra!

Igår kväll gjorde jag inte mkt. Jag låg och halvsov i soffan i 45 min när jag kom hem från jobbet, jag var så trött att jag var illamående. Jag kände igen det direkt från när jag jobbade skift. Det är inte roligt att vara så trött! Efter det packade jag inför helgen, Kristians bror tar studenten imorgon och därför ska jag vara ledig. Ganska skönt med en kortvecka igen, däremot är det inte lika roligt när lönekuvertet kommer, men det är väl smällar man får ta. Pengar är inte allt! Vi får bara hoppas att vädret är bra imorgon, innan i eftermiddags spöregnade det och åskade en del.

Jag och Kristian har varit duktiga ikväll och joggat en runda, vi var ute i 45 min. Så himla skönt! Luften var så frisk och skön efter regnet! När vi hade duschat och bytt om åkte vi ner och köpte thaimat. Ingen av oss orkade laga mat. Så nu har vi precis avnjutit det och kollar på Jurassic Part 1. Vilken nostalgi! DEn kom 1993, det är ju 16 år sedan! Snacka om att man börjar bli gammal! ;-)

Hoppas att ni haft en härlig dag!

Take Care!