And the Oscar goes to...

Röda mattan var utrullad och Oscarsstatyetterna putsade till tusen. Reportrarna stod redo för att filma eller ta kort på alla stjärnor som skulle anlända. Här har ni några av de som var där och som hade fina klänningar på sig.



Anne Hathaway var värd för galan tillsammans med James Franco. Hon valde en röd kreation. Jag gillar den men blommorna nere på kjolen kunde de gärna ta bort. Det blir lite pråligt tycker jag. Natalie Portman vann en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll i filmen The Black Swan. Klänningen är fin men jag tycker ändå att hon tog ett lite för säkert kort. Det hade varit kul som hon svävat ut lite mer, vilket hon brukar göra.



Halle Berry kör på nude och silver och lyckas verkligen. Hon är riktigt fin i färgen.



Mila Kunis har valt en fin isblå färg med spets och skira tyger. Modellen är verkligen helt fantastisk. Michelle Williams som brukar köra på en minimalistisk 60-talsstil gör så även denna gång. Hon passar perfekt i den modellen!


Snyggast på galan var helt klart Reese Witherspoon i sitt svarta fodral och gröna smaragder i öronen. Det enkla är verkligen snyggast ibland! Den höga hästsvansen är verkligen inne nu och gör det där lilla extra.

Bilder: people.com
Anonym

Väldigt många fina klänningar! Reese var också en av mina favoriter, men Natallie Portman var bara så fin! Och jag tror det är lite svårt att vara vågad när man är höggravid ;-) Rätt person vann, helt klart, men jag hade gärna sett att "The Social Network" vunnit fler priser; det är en riktigt bra film!