Onsdag

Hej!

Jag mellanlandar hemma mellan jobb och körövning. Jag har hunnit svida om till lite skönare kläder. Kände för kjol istället för byxor, och har hunnit äta kvällsmat. Jag har varit hungrig nästan hela dagen. Jag förstår inte vad det är med mig! Det måste vara för att jag tränade igår. Det är svårt att hitta någon annan förklaring egentligen.

Hur som haver har dagen flutit på bra. Eleverna har jobbat på bra och jag har fått en del planering gjord. Det ska bli riktigt roligt med körövning ikväll. Jag har saknat att sjunga varje vecka. Det märker jag först när jag börar sjunga igen. Ibland går det alldeles för lång tid imellan och jag känner direkt att min röst påverkas av det, den blir inte riktigt lika skarp.



Hoppas ni haft en bra dag!

Kram ♥
Sofia

Haha jag läste körövning så som köra-bil-övning. Men kul att sjunga! :)

Elin Carlsson

vad fin du ar syster!! du lyser som en solstrale!! <3 <3