View from the back

Nu är det ju inte alls bröllopssäsong, men jag går alltid runt och drömmer om bröllop så för mig är det liksom en året-runt-grej. När jag står där en dag framför Mr K och skall säga ja till honom så vill jag har en häftig rygg och ett mäktigt släp på min klänning.
 
Här kommer några att inspireras av i novembermörkret. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här sista bilden syns det ju ingen rygg på, men jag gillar själva stämningen i den. 
 
Bilder: weheartit.com
Nina

Hej Hej.
Såg bilden på klänningen med svart band på din blogg.
Tänkte höra om du vet vem som har gjort den eller om det finns på någon hemsida?
Jätte tacksam för svar.
Mvh Nina

Svar: Hej! Jag har tyvärr ingen aning. Jag har inne på weheartit.com och kollade bilder, men det var ju ett tag sedan, nästan 1,5 år. Hälsningar/Marie
Sweet Mary