Gårdagens outfits

 
 
 
 
 
På jobbet körde jag på en av mina favoriter, min canna cardigan från Odd Molly. Den har verkligen varit värd varenda krona. Så bra kvalitet och passform. Till det en topp från H&M (gammal).
 
När jag kom hem svidade jag om till träningskläder. Jag och Mr K gav oss ut på en joggingrunda och gud så skönt det var. Jag måste säga att jag succesivt, sedan jag flyttade till hus, har ändrat min syn på träning. Förr kunde jag se det som ett nödvändigt ont för att hålla vikten. Nu är det vardagslyx för mig och något jag unnar min kropp för att den skall känna sig stark och frisk. En viktig insikt för mig mentalt och för min hälsa. Det finns ju inte lika mycket tid till träning nu, vilket gör att man verkligen blir glad när man får in det.
 
 
Pappas firmakeps fick ryka på. Kanske inte världens snyggaste (förlåt pappa), men väldigt praktisk!
 
 
Igår blev det en runda på nästa 9 km. Efter det satt det riktigt gött med varma mackor med äggröra.